tisdag 29 juni 2010

hej

hej det är Olivia som skriver igår så pratade jag med min pojkvän och det gick sådär och jag vet inte om jag ska fortsätta vara ihop med honom eller inte jag har haft en annan kille och han dumpade jag för han var jobbig den kille hette Mikael och var 17 år och han ville krama mig hela tiden och pussa mig det ville inte jag och då dumpade jag honom och han var jätte jobbig den pojkvän jag har nu har jag på msn jag pratade med honom idag och han ville dumpa mig men det ville inte jag jag skickade ett sms till honom också och jag har nysss fyllt på mobilen och idag har jag badat på streanden jag såg min msn kompis där hon går på alviksskolan jag visste inte vem det var i början men sen kunde jag förstå att det var hon jag orkar inte skriva mer jag skriver mer i morgon kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar